Tilaa veden häiriötiedote puhelimeen

Häiriökartan lisäksi tiedotamme asukkaille sekä äkillisistä että ennakoiduista vesihuollon häiriötilanteista tekstiviestillä.

Vedellä on käytössä häiriöviestijärjestelmä, jolla tiedotamme kaikkia Kemin kaupungin asukkaita vesihuoltopalveluiden keskeytyksistä ja häiriöistä. Järjestelmän avulla voimme tiedottaa myös mahdollisista vedenlaatuhäiriöistä, verkoston toimintahäiriöistä ym. asioista, joilla on vaikutusta häiriöalueella olevien asukkaiden arkeen ja toimintaan.

Mikäli viestiä ei tule ja haluaa vastaanottaa viestit
Viestiä kotiosoitteessa olevasta häiriöstä ei tule, jos numero on rekisteröity muuhun osoitteeseen (esim. työpuhelin), asukas on kieltänyt operaattoria luovuttamasta osoitetta tai numero on salainen. Henkilö, joka kuuluu em. ryhmään ja haluaa vastaanottaa viestit pitää lisätä numeronsa ja päivittää osoitteensa järjestelmään tämän sivun lopussa olevan ohjeen mukaan.

Jos henkilöllä on tavallinen liittymä, joka löytyy esim. numerotiedustelusta, ei henkilön tarvitse lisätä numeroa järjestelmään.

Voiko viestin saada koskemaan työpaikan tai omaisen osoitetta
Kotiosoitteen lisäksi voi osoitteen lisäämisen yhteydessä tilata palvelun koskemaan esim. työpaikan tai omaisen osoitetta, esim. liikekiinteistöä koskevat ilmoitukset voidaan ohjata tiettyyn esim. kiinteistönhoitajan puhelinnumeroon. Palvelun kautta voit myös päivittää tai poistaa tiedon järjestelmästämme.

Palvelu on asiakkaalle maksuton.

Missä myös tiedotamme
Tiedotamme vedenjakeluhäiriöistä myös verkkosivuillamme www.kenve.fi sekä facebook-sivuillamme.

ILMOITA SALAINEN TAI TYÖNUMEROSI PALVELUUN TAI PÄIVITÄ OSOITETIETOSI JÄRJESTELMÄÄN ALLA OLEVAN PALVELUN KAUTTA

Toimi näin:

1. Tilaa PIN-koodipuhelimeesi tai sähköpostiisi.
     Puhelinnumero: Numero, johon PIN-koodi lähetetään TAI
     Sähköpostiosoite: Osoite, johon PIN-koodi lähetetään
     Suorita En ole robotti -testi, jonka jälkeen
     tilaa PIN-koodi painikkeesta Lähetä PIN-koodi
2. Sivulle ilmestyy kenttä, johon pääset saamasi PIN-koodin syöttämään.
3. Kirjaudu palveluun.
4. Lisää numerosi ja osoitteesi palveluun. Järjestelmään syötetty osoite tulee olla kiinteistökohtainen. Se ei tunne rappu- tai huoneistokohtaisia osoitteita. Syötä osoite järjestelmään ilman rappu tai asuntonumeroa.

HUOM! Järjestelmän lähettämä PIN-koodi on istuntokohtainen. Aina, kun haluat kirjautua asiakasportaaliin, tulee sinun tilata uusi PIN-koodi järjestelmästä