Kaikille asiakkaille sähkölasku helmikuussa

- Uutiset

Pohjoista voimaa -asiakaspalvelun laskutusjärjestelmä uudistuu ja tästä johtuen kaikki asiakkaamme tulevat saamaan sähkölaskun helmikuun aikana. Laskutusrytmi palautuu maaliskuussa ennalleen ja jatkossa sähkölaskut lähetetään tuttuun tapaan neljä, kuusi tai kaksitoista kertaa vuodessa – asiakkaan oman valinnan mukaan.

Laskutusuudistus ei vaikuta asiakkaan valitsemaan maksutapaan. Lähetämme laskut edelleen asiakkaan valinnan mukaan e-laskuna verkkopankkiin, yrityksen verkkolaskuna, paperisena postitse tai suoramaksuna.

Jos helmikuun poikkeava laskutusrytmi aiheuttaa maksuvaikeuksia, pyydämme ottamaan yhteyttä Pohjoista voimaa -asiakaspalveluumme. Palvelemme puhelimitse numerossa 08 5584 3100 (pvm/mpm) ma-to klo 8-18 ja pe klo 9-16. Asiakaspalvelu-chatin löydät Pohjoista voimaa -asiakaspalvelun verkkosivuilta. Vastaamme viesteihin myös Facebookissa arkisin klo 9-15 www.facebook.com/pohjoistavoimaa.

Lisätietoja lasku-uudistuksesta saat maaliskuusta alkaen uudelta laskultasi sekä Pohjoista voimaa -asiakaspalvelun verkkosivuilta. Verkkosivulle päivitetään helmikuun aikana vinkkejä laskun maksamiseen sekä muun muassa uudistetun laskun lukuohjeen.