Kaukolämmön laskutus on siirtynyt 1.5.2018 alkaen Oulun sähkönmyynti Oy:ltä Kemin Energia ja Vesi Oy:lle. Kaukolämpöasiakkaamme ovat saaneet kesäkuussa ensimmäiset Kemin Energia ja Vesi Oy:n lähettämät laskut.
Kemin Energia ja Vesi Oy:n toimittaman kaukolämmön laskutus siirtyi vesiasiakkaiden kanssa uuteen yhteiseen asiakastietojärjestelmään Kemin Energia ja Vesi Oy:lle 1.5.2018 alkaen. Aiemmin kaukolämmön laskutusta on hoitanut Oulun Sähkönmyynti Oy. Kaukolämpöasiakkaille on lähetetty kesäkuun alussa kirje jossa on kerrottu muutoksesta.
Ensimmäiset kaukolämpölaskut uudesta asiakastietojärjestelmästä on lähetetty ennen juhannusta. Uuden asiakastietojärjestelmän käyttöönoton myötä kaukolämmön laskutus ja asiakaspalvelu siirtyivät kokonaan Kemin Energia ja Vesi Oy:lle.
Mitä muutoksia muutos aiheuttaa laskutukseen?
Suurin muutos on maksutilin muuttuminen. Muistathan maksa laskusi aina viimeisimmän laskun tiedoilla, niin maksu tulee oikealle tilille. Lisäksi henkilöasiakkaiden joilla on ollut e-lasku- tai suoramaksusopimus tulee tehdä kaukolämpölaskuille omassa verkkopankissa uusi e-lasku- tai suoramaksusopimus. Sopimukselle laskuttajaksi tulee valita Kemin Energia ja Vesi Oy ja asiakkuus vahvistetaan uusimman kaukolämpölaskun viitenumerolla.
Kaukolämmön asiakaspalvelu
Asiakaspalvelumme tavoittaa arkisin laskutukseen liittyvissä asioissa
numerosta (016) 259 352 ja tekninen neuvonta auttaa numerossa (016) 259 353.